different style, different move.

Fick reda på för inte så längesen att vi är lediga i morgon, hur skönt som helst verkligen. Så jag planerar att jag ska träna i morgon när jag vaknar sen äta en stor frukost framför The voice.

Just nu sitter vi och tittar på en film i skolan, Insider heter den. Otroligt seg i början och man fattade ingenting vad den handlade om, men nu har den kommit igång och blivit väldigt intressant.

När jag kommer hem idag får jag se vad jag ska göra. Om jag ska dra till gymmet och sen sola eller något, det låter frestande i alla fall, så jag får se. Men känner även för att slänga mig i soffan och sova ett par timmar, men det kan jag göra i morgon så.

Igår gick jag och sandra lite på stan. Jag fick med mig hem två linnen, lite småsöta sådär..
Har även beställt lite stuffs från Nelly, så det lär ju komma i morgon eller på fredag, soft. Dessutom är jag starkt sugen på att köpa den snygga västen från matthew williamsons kollektion på h&m, finns en kvar och den har hängt där en vecka. Men det känns tufft att punga ut 1000 spänn för en väst..


sötnos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0