Tisdag.

Fick reda på tidigare idag att Hoffmaestro kommer till Peace and love, hur great som helst ju! hihihi

Har varit hemma från skolan idag, var mer än trött i morse plus att huvudet inte kunde sluta dunka, kändes som någon stod och slog med en hammare.
Har sovit nästan hela dagen och det har varit hur skönt som helst förutom att det bara har funnits äcklig mat i kylskåpet. Inge kul alls. Men nu har jag ätit mängder, höhö.

Jag ser inte fram emot morgondagen som kommer spenderats i en stor sal och det kommer skrivas tråkiga uppsatser. Svenska nationella skriftliga.. Herregud, 5 timmar! Men jag ska äta en stoooor nyttig frukost så att det kommer gå lite bra i alla fall. Jag suger balle på att skriva uppsats :(

Nyaste Ica-reklamen är väl för rolig?

-Excuse me, where am I?
-Härregiuuud, du är precis utför ringmiuuren!
-Okeeeej, ofcourse....

Försökte mig på att skriva på gotländska, men det gick inge vidare, haha. Men rolig är reklamen i alla fall!

Nej nu ska jag titta på 24.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0