go crazy, face it.

Idag tänkte jag ta en låååång sovmorgon. Sur blev jag när telefonen ringde halv 9, men blev samtidigt glad när jag såg att det var Ica som ringde, dom ville att jag skulle komma och ta ett pass, var bara att pallra sig upp. Dom ville att jag skulle komma kvart i 9, men jag kom senare, skulle aldrig ha hunnit i alla fall.
Det var mycket folk idag och det var inte ofta som det var tomt med folk.

Ska snart fara till Sandra för att spendera kvällen där, lite alkohol ska vi nog få ner. Var liksom ett tag sen så att säga.
Frågan är om jag ska cykla eller åka bil, hmm..

Nej nu ska jag byta om, tvätta fötterna och sen ta räsern, blir nog den, eller fan. Jag vet inte.

xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0