don't let me go.

Det har varit en otroligt lugn helg, men jag har njutit och det är det bästa. I fredags var jag på kalas, en aning kaosartat där ett tag men det var lugnt. Efter det åkte jag hem och myste ner mig i sängen med en bra film.
Igår var jag och mamma till stan och letade begravningskläder, det jag hade bestämt dög inte på långa vägar för min mor och eftersom våran släkt på gotland är otroligt petiga för lilla minsta tråd som hänger ifrån tröjan eller ett hårstrå som har hamnat på fel plats, ja ni vet. Så både jag och mamma köpte nya kläder enbart för begravningen. Måste dock köpa nya skor innan vi åker också, inga av mina skor dög heller. Skapligt drygt.

Idag har vi varit och tittat på ett hus som vi är intresserade av. I 3 timmar (!) var vi där, i slutet höll jag på och somna så mycket dom snackade. Herregud.. Om vi nu skulle köpa det kommer jag ha en hel övervåning för mig själv och 3 (!!!!!!) garderober, det vill säga walk in closet, halleeeeeelujah! Hihihihi.

På tisdag kommer vi sitta på mälardalens högskola och göra nationella i matte. Varför måste vi vara där? Bara för att göra oss mer nervösa? Äej, vettetusan. Måste plugga nu i alla fall.

Puss!


Ett projekt jag håller på med. En illustration, ser ni vem det föreställer? Har svårt att göra munnen så den är inte klar än, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0