I'm gonna touch you right now, lalalla.

Dags för en uppdatering kan jag tycka.
Igår gjorde jag och Sandra en sjuk impulsgrej. Jag slutade praktiken klockan 6, strax efter 7 var vi på väg till eskilstuna för utgång på lotus med förfest hos micke innan. Egentligen var det meningen att vi skulle till Raw, för det var något band som skulle spela där. Men jag och Sandra drog till lotus ist och dissade de andra, höhöö.
Men jag hade skitroligt, det var ju min krogendebut det här, hihi.

Vaknade upp hos micke och var bakis som ett as. Var helt skakig, orkade knappt gå till pizzerian idag. Matte var ju mysig igår också, hahahaha. Jävla stjärna, utan hjärna.

För 2 timmar sen sa jag att jag inte skulle dricka idag för det var ju sjukt vad jag mådde dåligt. Men NEJ NEJ, vi ska till Konrad ikväll, hihi. Basic Element är ju där och spelar så det kan nog bli röj. Funderar dock på att vara nykter med min vän Hanna som gjorde ett hål med en nål i sin tunga igår. Sånt där krams i käften, bara för småbarn Hanna.........................

See ya!


en bild från storsjöyran last year, RÖJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0