so bring it on; wars and diseases.

Jag fryser som en tok, har gjort det nästan hela dagen, förutom när jag bakade bröd, då höll jag på att svettas ihjäl. Dom där stora ugnarna är det ju hur varmt som helst med, brillerna immar igen så fort man öppnar dom, hahaha. Har setat vid kassan hela dagen nästan, nu börjar det rulla på bra det där. Bara PLU-koderna jag inte kan (så man ser vad det är för kg-pris på apelsiner till exempel), jag har fått hem typ 7 A4-papper med koder :o herregud...

Idag tappade jag min navelpiercing, jag vet inte när jag gjorde det men jag upptäckte det på toan på ica. Det var nära på att det hade växt igen när jag satt dit en ny när jag kom hem, jobbigt läge om det hade gjort det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0