it’s a curse.

Jag lever, så ni vet liksom. Har inte orkat uppdaterat, eller nej jag har faktiskt inte haft tid att göra det. I fredags slutade jag 6 då åkte jag hem och åt lite och hann bara chilla i någon timme tills det var biodags. En shopaholics bekännelser, herregud vilken bra film. Den var exakt i min smak, men boken var bättre. Men så är det ju jämt. Men gud vad vi skrattade! Mamma sa att hon var tvungen att kväva sitt skratt för annars hade hon dött, det såg jag, hon höll på att avliva, haha.

Igår åkte jag hem till Sandra vid tretiden för att fixa oss till Lisas 18årsfest. Vi åkte dit till 6 och blev bjudna på mat och sen började vi förfesta, med egengjord kortlek så gick allt så mycket snabbare för vissa. Medans jag är tvärmes och inte var med. Sen började det drösa in folk och det blev hur kul som helst. Grattis Lisa! Säger vi idag, hihi.

Idag har jag proppat i mig 3 stycken Ipren redan. Huvudet mådde skitbra när man vakna idag..

I morgon blir det tillbaks till Ica och fortsätta slita. Det är fint de, haha.

Hej på ett tag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

tack babe :D

2009-03-22 @ 16:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0