I know the different between a crush and a crash.

Vaknade för inte så längesen. Var så himla trött och upplivad (bra blandning) när jag kom hem så jag gick och la mig i soffan och somna, haha. Men jag är fortfarande lika glad, jag är på bäst humör. Det här humöret ska vara mer på topp i morgon. Jag är otroligt taggad inför i morgon, kan tänka mig att Josse är 10 ggr mer, haha.

Sitter och skriver upp massor med låtar som jag måste tanka. House-party-låtar, riktigt bra. Dom är mest sköna att springa till på bandet på gymmet också. Härligt det.

Jag sov kanske 3-4 timmar inatt och det är väl anledningen till att jag är så trött, sen att gå upp vid 5 gjorde ju inte saken bättre, haha. Kunde inte sova igårkväll fast jag gick och la mig vid halv 10 (!!!). Så jag låg och tittade på vänner, haha.

Aja, nu ska jag titta på Lets Dance. Tjing!


Kommentarer
Postat av: josefine

fint att du e taggad zara, för de kane dig fan på att jag me är ;)

2009-03-13 @ 21:45:23
Postat av: sandra

SNYGG :):)):))

2009-03-14 @ 11:31:09
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0