Hej Vänner!

Kom hem ifrån gymmet för jaaa, inte så längesen kanske. Hade blodsmak i munnen, andades precis som jag sprungit ifrån min livs största fiende. Herregud vad jag var envis idag på löpbandet. Eftersom jag inte har tränat på två veckor så trodde jag att jag inte skulle orka så mycket idag, så fel jag hade. Det var som jag låg hemma i två veckor och käkade anabola och sen kom jag till gymmet och löpte om alla där inne, alla tittade på mig som jag var Superwoman (som jag är, men inte vill avslöja), eller så tittade dom på mig för att jag hade trampat i hundbajs, eller för att jag var äcklig som svettades så mycket, who knows.. Men jag är nöjd av min insats, har dock tappat bort mitt gymkort, så typiskt mig. Måste leta efter det.

I morgon får jag lite sovmorgon, börjar 9 så det blir soft. Blir en nice dag också. Helt i min smak.

Idag hände en grej vid kassan, jag råkade stanna upp hela ica (eftersom jag var den enda som satt vid kassan just då), kön blev längre och längre. Men hela systemet hade pajjat så vi var tvungna att dra ur alla sladdar och sätta dit dom igen, så det var faktiskt inte mitt fel. Men ojoj, vad gamla gubbar blir snea när dom får vänta.

Nu måste jag ta en dusch!
Puss.


me unt babi


Kommentarer
Postat av: Lindaa

o ni är väl för snigga brudar :D

2009-03-23 @ 22:20:52
URL: http://heterlinda.blogg.se/
Postat av: zaraaa

du är snygg, lindi :D

2009-03-23 @ 23:35:47
URL: http://zzzzara.blogg.se/
Postat av: sandraaaaa

men gosh vilken bild:(

2009-03-24 @ 09:44:54
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0