Godnatt!

Jag och mamma har nyss haft värsta grälet, eller nejjjjjjj inte gräl. Det var jag som fick ett pms-utbrott när hon skulle skoja, pallade inte. Är så jävla trött.

Jag sitter och tittar på Charterhjältar, dom är i Puerto Rico, där jag, hannibal & co var för mindre än ett års sen. Haha jag känner till och med igen vissa människor, ni vet såna som sitter i affärer. Kul ju.

Just ja, när man håller på och packar upp varor på ica får man en kniv som man kan fälla ihop och så, som man ska ha och skära upp plast och tejper och sånt. Jag stoppar alltid den i bakfickan efter att ha använt den. Sen går jag på toa, vad händer? JO, jag tappar den i toan, seriöst jag SÅHÄR nära på att spy när jag tog upp den. Jag använde typ 10 liter tvål när jag tvätta händerna och den där jävla kniven.

Nu funderar jag om mamma och jag ens kommer säga godnatt till varandra.... Återstår att se ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahaahah!!!!!!

2009-03-03 @ 08:45:15
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0