can't control it.

Det känns som det är fredag idag, jag vet inte varför. Kanske för att jag har varit hemma nästan hela veckan eller nå. Men jag känner mig mycket piggare, jag funderar om jag ska ta en långpromenad nu. Undra om jag är så pigg för det. För annars vill jag gymma men det är väl mer ansträngande än att vara ute och gå. Hmm, jag vet inte. Jo en promenix får det fasen bli alltså, med Zigge som sällskap. Bara vi inte träffar andra hundar, han har blivit valp igen och blir helt crazy om han ser en liten dryg terrier.

Har tittat på Vänner hela dagen, ja förutom då det är Ugly Betty. Dom visar gamla avsnitt av det och jag har ju aldrig tittat på det men det är riktigt underhållande kan jag tycka.

Ringde till min handledare idag och sa att jag kommer i morgon. Hon berättade att hon åker utomlands nästa vecka. Vilken tur hon har då :o Aja, du kan ju ligga där och glassa medans vi andra sliter på ica. Föresten så ska jag börja sitta i kassan från och med tisdag. Så det blir rätt många gånger jag kommer sitta där. Schysssssst, de är ju värsta lyxlirarna.

I morgon ska jag baka bröd, dagen börjar 6, lycka till att komma upp 5 i morgon.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0