a trip to E-tuna.

Har nyss kommit hem ifrån Eskilstuna. Har varit där och shoppat lite, hittade en tröja, en halsduk och ett armband. Jag skulle köpa ett par skor men jag hittade typ 4 att välja mellan så jag köpte inget par och väntar en liten stund med det, haha.

I morgon börjar praktiken, det kommer kännas lönlöst egentligen. För vem vill jobba sönder kroppen och sen får man inga pengar. Jo okej vi får 1000 kronor max i från skolan för matersättning. Men det är ju ingenting mot vad man skulle få om man jobbade på riktigt. Suck, jag får väl se det som ett utmaning. Jag kommer sluta 6 på fredagar och det suger, men vad gör man..

Den här helgen har jag bara tagit det lugnt, har inte alls varit på humör och jag vet inte vad det beror på. Eller jo egentligen vet jag väl det men äsch..

Just ja, mamma och pappa fyller ju 50 i år båda två så det ska vi fira med en resa någonstans. Det är ju vart vi ska som är problemet. Först var vi helt inne på Thailand men alla åker ju dit så det känns lite, hmm.. Då gav jag förslaget Miami, gissa om mamma sken upp då. Hihihi, så vi får se helt enkelt om det blir en vecka i Kiruna eller 2-3 veckor i Thailand eller Miami, höhö.

Nu blir det vänner, hej på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0