well, I'm tired.

Jag sitter just nu på altanen med laptopen i knät, i väntan på att våran mäklare ska komma med förmodligen en fotograf bredvid sig om det inte är han själv som ska fota (?), ingen vet. Vi kommer höra en stor helikopter över våran gård snart också då de även ska ta flygfoto över vårat hus, familjen har bestämt att vi ska skriva ut det och rama in det, för det här plejset kommer vara ett minne för livet. Förmodligen har vi även hittat vårat hus, på samhället, jag trodde aldrig vi skulle flytta dit, trodde vi bara skulle färdas uppåt, men nej. Allt detta kommer gå vägen om vi får det vi har begärt för vårat hus och gård, men om inte så kommer vi bo kvar här. Får en klump i magen, jag älskar ju det här stället. Jag har bott här i hela mitt liv som snart är 18 år, herregud. Pappa har bott här sen han föddes, och han fyller 50 i år, han är ledsen ska ni veta. Men man måste inse sanningen ibland.

I fredags jobbade jag, sen kom Sandra hem till mig och vi mös. På lördagen gick vi upp skapligt och begav oss ut och solade, det blev inte mycket solande, fasen vad man är ovan och man orkar knappt då. Vi mumsade i oss melon och jordgubbar och jag drack kaffe medans Sandra drack cola. Max ringde och fråga om vi var festsugna, hell yeah (!), vi drog på fest utanför västerås granne med en kääääääänd hockeyspelare, eller ja, det var hans sommarstuga där. Richard provlåg hans hängmatta, coolt va?
Jag kom hem med en trasig mobil, ett stort blåmärke på armen, trasiga solbrillor och sovandes, haha. Så jävla sliten och trött så jag somnade så fort jag kom innanför dörren.
På söndagen väntades det jobb. Efter det solade jag max en timme och sen har jag hållt på och hjälpt till här hemma, klippt gräset, städat alla altaner, (det vill säga 3).

Stannade hemma från skolan idag, lät otroligt lockande när jag hörde att Sandra skulle vara det. Har solat någon timme och har även dammsugit och torkat golven.

Nu kommer mäklaren... NERVÖS är bara förnamnet.

Hej på ett tag...


vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0