no, don't bother.

I morse gick jag upp vid 10 ungefär och tog en dusch, fick efter det ett sms av farmor där det stod: DU! Kom in till oss och ät pannkakor, du har inget val.
Jag fixade till mig och gick in till farmor och åt, tvingade i mig två trots att jag bara orkade en, puh.

Åkte till en helt ovärd lektion i skolan. I morgon ska vi bara gå på en föreläsning, också en ovärd lektion -.- På torsdag är det bara betygssamtal på medielektionen, också en ovärd lektion.. Suck! På fredag är det dock viktigt att jag går. På måndag lämnas datorerna in, så de två dagarna är det bara aktiviteter, helt ovärt. Herregud, varför kan man inte bara sluta efter alla kurser är klara?

Ska alldeles strax åka till ICA för en kurs. Ingen träning idag -.- Jag är väldigt på topp med träningen, allt sånt är kul. Igår efter jag sprungit så spelade jag och mamma fotboll, efter ett tag tvingade vi med pappa också. Herregud vad vi skrattade allihopa. Kändes som jag var 10 år, haha.

Nej, jag lär förbereda mig nu, gå på toa o sånt ni vet. Sen skjutsar papi mig till Icis!
Pussi

Kommentarer
Postat av: sandraaaaa

hur fan kan man bara orka EN pannkaka :D jävla mes

2009-06-03 @ 10:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0