there's nothing that a hundred men or more could ever do.

Jag har jobbat, att jobba på ica innan någon stor dag eller högtid, tradition eller vad fasen som helst så är det inte så kul, faktiskt. Det är många som ska handla om man säger så. Som Björn skrev på facebook från mobilen, samtidigt som han stod i kön på ica: "Är det något särskilt i helgen? Köar på ica i hallstahammar" (något i den stilen). Mycket kul, haha.
Man hann liksom aldrig andas i mellan allt idag, det var kaos.

Jag har beställt lite grejer från nelly, får se om det passar. Fick hem ett paket från h&m för några dagar sen också, fina grejer, en bikini bland annat, satt som ett smäck, haha.

Nej om man ska ta och fortsätta titta på sex and the city resten av kvällen.
I morgon blir det en lugn midsommar, Sandra tjatar om att jag ska till sundby/holm (jag vet inte vilket). Men jag kan tyvärr inte, ska upp tidigt och jobba. Jag har redan konstaterat att om jag festa dagen innan jobb så funkar jag inte, helt enkelt.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0