onsdag.

Jag sitter och dunkar musik, allt är klart för visning, vi väntar bara på att mäklarna anländer och det är om typ en halvtimme, sen kan vi dra. Vi ska ha picnic någonstans, haha. Så jävla fult. Alla är nervösa, det är förståligt. Pappa tycker vi ska sälja det här för mycket pengar och sen bo i husvagnen ett tag, han menar på att vi skulle bli rika då.


Den här låten spelades ofta i fredags, men fan, man blir ju glad av den och på fetaste festhumöret! Rekomenderas starkt.

Måste snart klä på mig, sitter i värsta trashkläderna, kan ju inte se ut så här när mäklarna med värsta kostymerna kommer hit, no no.

Idag åkte jag och mamma till Åsby och handla lite blommor efter jag jobbat klart. jag köpte en jättefin blomma till farmor och farfar, farmor började gråta och farfar tjoade, precis som det ska vara, hihi. Älskar dom!

Nej nu ska jag klä mig, vi hörs!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0