ibland överträffar man sig själv.

Fyfan, kom nyss in efter ett håååårt träningspass och klockan är snart 11, how sick!? Det droppade nästan svett om mig när jag var klar, herregud. Strax innan 10 fick jag för mig att jag var sugen på att träna, min första tanke var att det var försent. Sedan kom jag på att jag är ledig i morgon, så why not?

Seriöst, jag vill snart slita av mig kläderna, och det ska jag. Mina fingrar bara springer över tangentbordet för jag vill bli klar med detta inlägg.

En till sak, jag ville så gärna rösta igår, fick jag det? NEJ. Fyfan.. Jag tycker om politik, det är fint. Satt och tittade på valvakan hela kvällen igår, jag och pappa kom in i många livliga disskutioner. Eftersom mamma själv satt och tog emot röster kunde hon inte medverka, men eftersom hon är STARK sosse så skulle det blivit liv i huset kan jag lova.

Nej nu: DUSCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0