he's doing it for the peeps... peace!

Idag har jag hunnit med mycket faktiskt. Jag gick upp halv7, åt frukost och fixade mig, sen tog jag cykeln till ica och jobbade. Blev lite ändringar i schemat och sådär. När jag kom hem efter en otroligt varm cykeltur hem la jag mig i solstolen och solade, sen tog jag en powerwalk runt skantzen typ. Blev sugen på beachvolley när Sanne frågade, men orken tog emot så jag blev hemma, vill bara lägga mig och sova. Så det blir sova tidigt ikväll.

Igårkväll tittade jag på de 2 allra sista avsnitten av sex and the city-serien. Herregud vad sorgligt det var, kunde inte stoppa tårarna, de bara sprutade, haha. Även fast man vet hur allt slutar, haha.

Blir jobb hela veckan förutom lördag och söndag, sköönt. Men skulle inte förvåna mig om jag kommer få ett pass i helgen också.

Nej nu ska jag slänga mig i soffan.
later!


haha peace
slänger upp en bild på sanne&anna, har typ bara 10 bilder på datorn och alla är på sanne och anna nästan, hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0