helt solo liksom.

Jag sitter helt i min ensamhet och ska precis slå på sex and the city-filmen, typ den bästa filmen som någonsin gjorts. Jag och Sandra var ju till o med på premiären i Göteborg, slå det liksom. De delade ut goodiebags and stuffs.
Mamma och pappa jobbar på kolbäcksrocken eller något sånt, mamma kom nyss hit med godis (så var det med de godisförbudet liksom), hon åkte direkt. Hon berättade att det var 15 stycken som hade kommit och var betalande, kul?

Jag börjar frukta mörkret, det blir väl mörkt runt 10 kanske (?). Jag hade kunnat sysselsatt mig med något ikväll men jag känner verkligen ingen ork, plus att jag ska upp relativt tidigt i morgon och jobba på icis.
När mina filmer tar slut kanske jag kan tömma datorn för på måndag ska ju dom in och uppgraderas och sånt. Shit, tänk att vi slutar 2an nu, om ett år är det vi som skriker: fyfan vad vi är braaaaa. Coolt ju!

Nej nu är det satc som gäller!
Puss o hej!


what up?

Kommentarer
Postat av: sanna

p-p-p-potato nose ;)

2009-06-07 @ 16:43:57
Postat av: zzzara

and i like it

2009-06-07 @ 17:26:54
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0