det här är ingen jävla arbetsplats där man kan komma och gå som man vill.

Ligger i sängen och väntar på sex and the city, dock är det typ trekvart kvar, haha. Hade inget för mig så jag gick och la mig.
Idag var vi på en onödig lektion i skolan, fick reda på att jag fick VG på två medieämnen vilket jag blev förvånad över, trodde knappt att jag var godkänd liksom. Så självklart blev jag nöjd.

Nu ikväll var jag och Sandra på årets cabaré, den var helt klart bra. Höjdpunkterna var när Linnea sjöng och när tre killar kom in nakna med sverigeflaggor framför pillen där nere, höhö.

I morgon har jag tagit lite sovmorgon, åker dit till halv 11 för en liten redovisning, sen blir det klassråd och sen är skiten över. Alla lektioner alltså. Det känns så bra så. Vi håller på att spekulerar i klassen vad vi ska hitta på att göra på avslutningen, så det visar sig. Fest blir det i alla fall.

Nej för tusan, nu blire slut.
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0