all the things I'd do to you.

2½ timma satt vi på en föreläsning om säkerhet, vad vi gör om folk snattar, är otrevliga osv. GRYM föreläsare, han var hur bra som helst och förklarade allt hur bra som helst. Eftersom jag satt längst fram blev jag hela tiden "exemplet", typ: "Om någon kommer till din kassa och sätter en pistol mot dig, vad gör du då?!" Jag fick lära mig mycket i alla fall och det var huvudsaken.

I morgon blir det skola, hur tråkigt som helst, men det är bara betygssamtal så det är chill. Efter skolan blir det lite shopping, ska titta efter lite avslutningskläder, det ska tydligen bli fint väder då så det låter ju fint. Dock ska jag jobba 3 timmar då så jag kommer bli lite late.

Jag har fått ett preliminärt schema för sommaren och den ser fin ut. Än så länge i alla fall.

Nu ska jag fixa med min hy, sen blir det sex and the city, läsa bok och sen sova.
Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0