wazzup my niggah?

Har det fortfarande i huvudet sen jag såg Rush Hour häromdagen, haha.

Idag var det bara för mig att stiga upp kvart i 5, egentligen snoozar jag från kvart över 4, men det är helt omänskligt att gå upp då. Jobbet gick fort, skrattade mycket, sånt är bra, då går tiden fort. Efter jag slutat åkte vi till djursjukhuset för att hämta vår lilla kis. Han har opererats, öron och tänder. Han har inte ätit någonting och knappt druckit sen dess så vi börjar bli lite oroliga, om det blir värre får vi ringa i morgon.. Usch. Han är inte alls pigg. Ögonen stod kvart i 7 när vi hämtade honom.

Mamma och jag drog till stan efter, köpte nya löparskor, flipflops och lite allt möjligt.
Tränade när vi kom hem, sen har jag inte gjort så mycket mer.

Ringde och bokade för lite behandlingar jag ska göra, ansiktsbehandling och lite sånt skönt.

Later!


Kommentarer
Postat av: sandra

varför dissaru för :(

2009-07-14 @ 13:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0