söndag igen..

Sitter här och gäspar, är så trött så jag skulle kunna gå och lägga mig och sova tills i morgon. Men det kan jag inte, även om jag skulle vilja. Jag börjar jobba 5, så det är bara att bita ihop. Sen jobbar jag hela veckan fram tills fredag och är ledig lördag och söndag, för en gång skull.

Tidigt i morse åkte mor och far bort, så nu är jag ensam. Och vad händer när jag är ensam? Jo min hund har gjort illa en tass och kan inte gå och jag har ingen aning om vad jag ska ta mig till och jag vill inte ringa päronen för då skulle dom inte kunna slappna av där borta. Inge jobbigt.

Vaknade halv 2 idag, trött som ett as. Hoppade in i duschen och sen fick jag mat av farmor och farfar och nu sitter jag här. Måste väl fixa mig snart.. Jobbar till stängning ikväll.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0