livet går fort, det är ju så svårt att hänga med.

Jag jobbar 6-13 enda tills fredag, innan frukosten som jag har klockan 9 är det fan inte lätt att hålla ögonen öppna. Ni vet varje gång man blinkar så att ögonen inte ska torka ut? Varje gång jag gör det så somnar jag, tror jag i alla fall för jag är helt lost i skallen och måste typ dra upp ögonlocken med fingrarna för att inte somna stående. Ica får skylla sig själva att de har satt denna tid på mig, för jag tycker inte jag får så mycket gjort under de här timmarna. Konstigt liksom.. Det är fan omänskligt att gå upp strax innan 5 i en hel vecka.

Har nyss ätit god mat, hela familjen hemma nu. Bror & Marika är hemma från Gotland och mor & far är hemma från sin myshelg. I helgen åker alla bort igen och jag blir kvar ensam. Hatar att fiska så nej tack.

Har sovit för många timmar nu på dagen, alldeles för många. Kommer få det tufft att somna ikväll.
Hade planerat att jag skulle inta gymmet och träna och sola. Men orkar verkligen inte träna idag, noll energi och trött som ett djur. Sola blir det i alla fall, mycket skönt. Tar nog en promenad dit om det inte regnar.

Nej nu sticker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0