jag har bytt header, som ni ser, annars tryck F5.

Jag sitter här i min morgonrock och eftersvettas som ett as, jag var ute och sprang, sen gick jag in och duschade för fort och då blir det såhär.

Borde sova nu, ska göra det snart, ska bara föna håret, packa väskan för fredagen osv. Det är en del faktiskt. Sen upp halv 5 imorgon, men jag börjar vänja mig, faktiskt. Nästa vecka ser annorlunda ut, det är bra det.
I morgon ska jag och min bäste vän åka in till stan och handla present till jobbe sen möter vi upp maddelicious och börjar förfesta, sen röjer vi hela kvällen, okej? :)

Igår bärde jag på för att vara ganska exakt 250 kg meloner, samma sak i förrgår och dagen innan det. Det är bra träning i alla fall.

Idag solade jag med några friends på albertbryggan, det var nice, vi var omogna, hahaha. Men det är väl inge nytt?

Fan va tired jag är, måste sticka.
puss i ljumsken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0