it's been a while.

Vet inte ens om jag kommer orka skriva något. Är sjukligt trött och sitter och gäspar just nu. Ska slänga huvudet på kudden och sova. Två dagars ledighet väntar och sedan jobbar jag 8 dagar i sträck. Jag har 11 dagar kvar att jobba, inte efter varandra som tur är. Men 11 pass. det är ju inte mycket, det pallar man väl med? Jo feffan, klart som korvspa.

Sträckte en muskel i ryggen en halvtimme innan jag började jobba idag, så jag har väldigt svårt att vrida mig åt sidorna. Hur lyckas man? Och jag tyckte Sannes head-bangning-sträckning var skämmig, haha. Jag stod och tuperade håret när jag sträckte mig, hur illa är inte det liksom.

Vi har döende fiskar i vårat akvarium på ica. Ett barn blev rädd när den såg en fisk "simma" upp o ner och en annan fisk satt fast upp o ner i ventilen. Jobbigt läge.

Nej, jag bara jiddrar, är trött.
Nu ska jag borsta gaddarna och sova. hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2009-07-30 @ 00:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0