arrrrrrriba.

Idag hade jag tänkt att sola hela fuckin' dagen, men först ringde polisen, snackade med en lost kille och förklarade allt som hände i en halvtimme, fick upprepa allt 70 gånger, tror vi fick med allt jag minns. Svårt att återberätta allt i minsta detalj..

Men i alla fall, polisen ringde först, sen gick solen i moln sen hamna jag här och solen tycks bara gå i moln hela tiden vilket är drygt.

Jag vill vara 18, för hade jag varit det hade jag befunnit mig på Gotland, seriöst. Ska lätt dit under stockholmsveckan nästa år, fifan vad röj.

Idag började jobbet igen, och 8 dagar återstår innan lite ledighet och det är Julias fel. Ska hämnas på henne, jo det ska jag. Ska kasta ägg på hennes bil eller något, haha. Nej då.

Ska fan ut och springa, gjorde det inte igår eftersom jag inte fick. Har gjort det varje dag i en vecka och sen spricker det, not good. Nu, ska jag ut och sola om det inte är molnigt i sånt fall sätter jag på mig tightsen och springer i stället.

Så får det bli!


Min otroligt söta vän och jag. Jag syns ej mycket eftersom Sandra är kass på att ta kort när hon är drunk.

Kommentarer
Postat av: sandRa

i'm the best, FUCK the rest

2009-07-16 @ 18:30:00
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0