walking that walk, talk that slick talk.

Jag och min bror har aldrig haft någon ordentlig konversation om någonting och om det vore så att vi ringde till varandra så säger vi typ bara Hej och Hejdå till varandra och inge mer. Men idag ringde han till mig och vi hade typ ett 50 minuter långt samtal. Eftersom han inte har något internet i Falun så blev jag den utsatte för att fixa det åt honom. Hallå? Jag är 17 och går på gymnasiet, jag jobbar inte på någon nördigt it-företag. Haha, nej men det fixade sig i alla fall. Kände mig lite hedrad faktiskt. Nu har han 100 mbit, kul kille :)

Jag har varit riktigt trött idag, kroppen har bara velat lägga sig och sovit och ögonen har inte heller hängt med ordentligt. Så när jag kom hem så slocknade jag i någon timme, mamma hade ställt väckarklocka åt mig så jag inte skulle sova mer än så. Vilket var bra.

Våran nya medie-lärare kan ta sig också :) Okej, jag var tjatig och dryg, men nej, hon var värst....

Kommentarer
Postat av: sandra

JAG HÖRDE NOG AV MAMMA ANN HUR DU LÅG OCH SNARKA I SOFFAN :@

2009-01-14 @ 22:19:10
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0