Hej.

Våran lärare sa just att vi ska börja med oförberedda prov, hallelujah moment! Nej men seriöst... Vi har nästan aldrig prov och när vi har det är det matte, så det här uppskattas inte. Kanske är man bortskämd på john bauer men nej gud.

Idag använder jag mina nya brillor i skolan, ska börja använda glasögon nu varje dag i skolan. Eftersom jag ser mycket bättre i dom än linser plus att det är mycket skönare.

Jag har verkligen inte något att skriva om mer än att jag är skittrött och kommer förmodligen skippa träningen idag för att vila lite. Har ju ändå tränat ganska mycket nu.

I helgen blir det en myshelg. Ska inte dricka i alla fall, det är spikat, haha.
Puss.


En bild ifrån lördags, Lisa och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0