looks like you’ve given up.

Känns som det är sjukt mycket i skolan just nu. Många uppgifter som är hur svåra som helst. Får bara mer och mer ont i huvudet desto mer jag tänker på det. Vilket jag är tvungen att göra nu i hmmm nästan en timme till. Sen är det helg, vilket känns helt underbart.
Efter skolan blir det nog lite stan och se om jag hittar något, efter det blir det förmodligen ikea med mammsen.
Ikväll blir det nog bara lugnt, är sjukt trött och har sovit nästan varje dag efter skolan så det känns skönt att få sova ut.
Imorgon däremot kan det nog bli lite fest, vi får se hur det blir med det dock.

När vi gick i ettan gjorde vi en hemsida i Dreamweaver, nu ska vi även göra en hemsida i Flash........ Herregud. Att göra hemsidor kan vara bland det värsta som finns, men det är väl bara att bita ihop. Håller på och skissar lite i ps nu. Får bli något enkelt.

Igår tittade jag på Debatt, ni vet med Janne Josefsson. Men ämnet som de pratade om var så intressant att jag satt och tittade på hela. Helt sjukt, haha.


hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0