he said: hey sister, it's really really nice to meet ya.

Jag har skrivtorka......

Men mina tankar hela morgonen har gått: Träna .. Träna inte .. Träna .. Träna inte ...
Jag vet helt enkelt inte, men jag orkar inte. Så om jag ska träna måste jag alltså tvinga mig dit vilket kan bli svårt. Men jag tror det kommer bli träning, kanske inte så hårt. Ska nog sola också, måste ju få lite färg till på lördag då det kommej bli jädde jolit.

Köpte en topp igår som jag gillade skarpt, men jag vill ha en kjol som jag har till den. Men det går ju inte, dem matchar ju inte. Så jag vet inte hur jag ska lösa det här...

Våran nya lärare: - Ni får 40 minuter för den här uppgiften!
Våra gamla vanliga lärare: - Ni får till nästa vecka med den här uppgiften.



Bild från Nyår, Joanna och jag.


Kommentarer
Postat av: sandra

rööööööööj då

2009-01-15 @ 10:34:39
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0