that's not my name.

Jag ursäktar för det förra inlägget. Men jag var så arg och besviken igår så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Då blev det att allt skit kom upp, dock var inlägget inte så illa som jag kommer ihåg det.
Tankade hem Sex and the city säsong 1 igår, inte hela men typ halva. Nu är jag fast i det också. Låg och tittade till halv 2 inatt och det kanske var därför jag försov mig en aning i morse och fick ta tåget i stället för bussen som jag brukar göra. Tänkte kolla lite nu, men jag har inga hörlurar. Suck.. Ska se om Sandra eller någon annan har.

Det är första gången på vääääldigt länge som det nästan är helt tomt i vårat klassrum. De enda som sitter kvar är jag, Sandra och Jessika. Vi sitter i olika hörn av klassrummet också, haha. Nej men vi är indelade i tråkiga grupper och självklart får man inte vara med dem man leker med annars, hehe.

Har nyss startat en ny kurs, Naturkunskap. Kursen kommer att pågå inte så många veckor eftersom vi går på praktik snart. Vilket är skönt, mycket! Snart är det sommarlov, hihi.

Nu gick Jessika också. Bara jag och Sandra kvar, vilka nördar.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0