say: No way!

Om drygt en kvart är klockan 23.00, jag känner att kroppen inte är på topp, men jag är inte alls trött, men jag skulle nog lätt kunna somna om jag slog ihop ögonen. Jag har inte ätit någon riktig mat idag. En macka till frukost och en baguette med skagen, inte mer. Druckit har jag gjort desto mer, 2 coca-burkar, minst 4 glas mjölk och typ en liter vatten, inte illa alltså..

Jag har fortfarande inte städat klart mitt rum som jag påbörjade för några dagar sen, jag har verkligen ingen ork. Idag tog jag bort all smutstvätt som har legat på golvet too long och skulle precis börja damma och greja när kroppen tog emot. Så nu blir det ännu en coca-burk, lite Stimorol och 2 filmer. Har tankat: Forgetting Sarah Marshall och Madagascar 2. Komedier is the shit ni vet..

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0