jag vet vad jag måste göra, ändå sitter jag kvar här.

Jag är rastlös. Har sovit i princip hela dagen, känner mig krasslig. Som om jag håller på att bli sjuk och det får jag verkligen inte bli. Det är ju skola på torsdag, Sandra fyller år och jag har lite saker att göra tills dess, hihi. Fest i helgen, oh ja.
I morgon ska jag först till stan, sen förmodligen träffa Malin, var år och dagar sen vi träffades och gjorde något så det är väl på tiden.

Skulle ha träffat Cicci idag också, men det får vi ta någon annan dag helt enkelt.

Har laddat hem Over her dead body, får se om den är bra sen. Kollar när jag går och lägger mig. Tänkte gå och lägga mig tidigt för en gångs skull. Har blivit lite sent på sistone.

Jag vill ha förändring, antingen är jag lat eller så är jag bara rädd.
Puss.


Te quiero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0