hihiih.

Jag har gått och lagt mig, inte helt bekvämt än eftersom jag ligger i jeans, under täcket. Konstigt va? Hehe jo, jag har nyss tittat på två avsnitt av 90210 och ska nu titta på ett till, det får bli det sista för kvällen för sen mååååste jag verkligen sova. Herregud skolan börjar i morgon, det känns inte som det. Men jag orkar, slutar 12 i morgon och sen en lång dag sen är det ju helg. Jag orkar! Just ja, åter till jeansen! Måste töjja ut dom lite till i morgon, drar av mig dom efter det här avsnittet. Jag kommer ju inte har någon mor som kan hjälpa mig att knäppa dom i morgon, so sad.

Skicka nyss mess till Sandra, hon är 18, can't believe it!!!! Nu lät jag som en 3åring eller nå, men vafan. Det här är huge för oss 91or, vi är ju årets flammor!

Hahahaha, fan börjar nog bli lite trött......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0