give it to me.

Idag blev det stan två gånger, vilket var längesen. Alltså att jag gick på stan. Känns det som i alla fall, eller det var längesen jag spenderade pengar, haha. På lunchen köpte jag ett bälte. Efter skolan köpte jag ett par skor, en herrklocka (me like), en topp, en bh och lite annat. Jag är väldigt nöjd, dessvärre är jag nästan pank... Jag som tänkte köpa en topp till i morgon bara, men det blev lite mer, buhu.

Sandra bjöd hem mig till henne för en myskväll, men jag orkar verkligen inte. Har tittat på Lets Dance och bara tagit det lugnt, nu är jag sjukt trött och skulle kunna somna när som helst vilket är lite kasst, haha. Men jag ska nog träna i morgonbitti så.

I morgonkväll är det paaaarty. Jag är taggad som ett as och det här kommer bli riktigt grymt, aight?!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0