everybody seems so strange to me.

Ska snart åka till mormor och morfar och fika, snacka lite skit och så där. Jag har egentligen ingen lust men jag har heller inte tackat för julklappen jag fick, så om jag inte skulle följa med så skulle det bli sånt liv och det orkar jag inte med just nu.
Jag uppskattar väldigt mycket att jag inte är bakis idag, jag och Sandra gjorde nästan glädjehopp för att vi inte var det, haha. Men det är faktiskt inte ofta sånt här händer. Dock mådde jag inge vidare vid 8 i morse, väckte till och med Lotta och Björn för jag lät lite för mycket på toan, om ni förstår vad jag menar, haha. Drack lite vatten, tog en ipren och gick och la mig igen, vaknade sedan klockan 1 och mådde prima skinka, hihi.

Sitter och lyssnar på Wiseman - Slightly Stoopid och dricker lite kaffe, försöker pigga upp mig lite.

Pappa sitter och tittar på en film där dom är i djungel, dödar djur och skit... Får ont i hälsenorna som fasen -.-

Jag filmade rätt mycket igår och jag ska se om jag kan lägga ut filmerna på youtube, så lägger jag upp dom här sen, haha. Rätt skojiga och klockrena kan jag tycka. Men det var skitkul igår, klart att det ska hända något men det gör det jämt. Bästa nyår för min del hittills!

2deLu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0