enjoy.

Var i stan idag, hämtade en grej som jag inte kan skriva här i bloggen förrns i morgon. Jonas var med, mest som skjuts, haha. Nej men det var trevligt, vi käkade också.
När jag kom frågade mamma om jag ville träna, självklart ville jag det. Blev inge vidare glad när jag såg att det var slut på batteri på min iPod och blev ännu mindre motiverad när jag insåg att vi inte har någon bil och vi var tvungna att gå, hallelujah!
Nej, men min far har ju börjat jobba i Falun och befinner sig där på vardagarna, så då har jag och mamma ingen bil. Vi ska antingen köpa en ful eller laga den ännu fulare bilen som står på tomten orörd. Vi får se..

Jag har inte gått och lagt mig innan 4 på en vecka vilket inte är så bra, har kämpat och verkligen försökt sova tidigare men inget vidare resultat har skett. Idag träna jag, inte så hårt som jag ville. Men jag var på dåligt humör och det var mycket folk. Men i alla fall, om man tränar blir man ju tröttare och nu är jag ganska trött. Så det lutar att gå och lägga sig nu och kolla på 90210 och sen sova.

Jag lagade mat idag, väldigt stolt.

Förövrigt så fyller min underbara vän Sandra 18 år i morgon, tidigast och först av alla TYP! Meeen jag lever, kommer bli lite ensamt i sommar när de flesta har fyllt utom jag, men vafan. Får väl skaffa mig något intresse som jag får sysselsätta mig med... Haha, nej men ett STORT grattis till dig hihi ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

hihihih oooooooh tack :D DU ÄR BÄST <3

2009-01-07 @ 22:31:47
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0