but I need more than myself this time.

Idag fick jag vara med om en ny upplevelse, jävligt coolt om ni frågar mig. För första gången fick jag åka den här nya bussen, VL har ju införskaffat en massa nya bussar och självklart ingen ny till 511-linjen. Men idag, var det en ny buss alltså. Stoppknappen lyste sådär porrigt rött och om man inte ville ha sina lampor tända vid sin plats så lyste dom lite coolt blått. Längst fram var det en skylt som det stod vilken tid det var, hur många grader det var inne och även hur många grader det var ute. Sen stod det även SEATBELT, som rullade nästan hela tiden. Men den enda som jag såg hade bälte på sig var Korkskruven som satt framför mig med nytvättad hår, så söt.

Förövrigt så har jag inte skrivit på 2 dagar, har inte haft någon lust.
Nu ska jag snacka med mina klassmates.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0