and you thought he was cute before, look at that Peacoat.

Ligger i min säng och chillar, dagen har verkligen gått hur fort som helst. I alla fall sen jag kom hem ifrån skolan, där tiden alltid går sakta, hehe.
Har inte tvättat bort mitt smink än som jag borde ha gjort för längesen, känns verkligen att det är helt äckligt.

Har nyss tankat nya 90210 och ska väl titta på det när jag ska sova. Det är ju så spännande.

Tittade ni på Top model idag föresten? Även där är det spännande, idag åkte det ut en som man verkligen inte trodde :o Blev lite chockad där.


Här har ni mina nya brills. Man ser inte helt hur dom ser ut, men det är som diamanter på sidan, även lite rosa.
Jag trivs i alla fall. Skönt det.

Natti!

Kommentarer
Postat av: sandra

MEN SNYGGGGGG :D:D

2009-01-22 @ 08:53:42
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0