you don't know what you got until you missin' it a lot.

OKEJ
Ett snabbt inlägg innan datorn lägger av.
McKey vann top model! Hon är ju väldigt mycket modell så det är ju klart, men jag hade nog sett Analeigh vinna, men hon var ju inte ens med bland finalisterna, buhu. Men hon var för söt och inte modellig så att säga.

Har målat klart allt nu i garderoben, så nu fattas mattan som kommer ligga över hela golvet, spegel och kläder hihihi. Det kommer bli braaaaa, jag ska pynta med snygga modeller och outfits på väggarna så det kommer bli ännu mer fett. Tar kort sen när det är klart.

När katterna är borta dansar råttorna på bordet. Är det så man säger? För kolla, pappa är ju borta i veckorna och det spökar sönder! Jag vågar knappt gå på toa utan att mamma ska få följa mig till dörren, detta skrämmer mig väldigt mycket..... Vill inte berätta vad som händer men det är jävligt läskigt.



Nu måste jag lägga ner.
See yaa!

Kommentarer
Postat av: ida

men hallåååå!! har du sagt A för du säga B ;) berätta vad som händer!

2009-02-12 @ 20:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0