I'm so sorry, we just like to party.

Jag dissade Holiday för en otroligt intressant konversation på msn.
Sitter samtidigt och tittar på bilder från i somras plus att jag tankar hem nya Bones-avsnitt. Kan verkligen inte hålla mig en vecka för att se ETT avsnitt, så jag tittar på alla sen i stället.


Fyfan.. Alanya-08, lever på det fortfarande.

ÅÅÅÅÅÅH..................... seriöst, blir fan tokig. längtar som ett as!

Vi ska dit i sommar också, men den här gången blir vi fler, aight?!

Det var livet det.. Sandraaaaaa, du ligger efter :D

Nej nu var det slut på det roliga. Nu blir det Bones och sen sova..
Farfar, jag hörde dig nyss! Sover du inte än? Vill inte att du försover dig i morgon när du ska skjutsa, okej?

Kommentarer
Postat av: sandra

vadå? jag ligger ju en före ;) hihihihi

2009-02-02 @ 08:35:26
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0