Onsdag.

Jag blev hemma ifrån skolan igår också. Kände att det har varit alldeles för mycket för mig nu på sistone och jag har tagit hårt på det psykiskt. Så jag fastnade framför 24-maraton enda tills mamma kom hem från jobbet och fråga om jag ville till ikea. Herregud, ja det ville jag! Så nu har Projekt-"Walk in closet" börjat. Får vi se hur det blir, haha. Så jag ska väl börja rensa bland alla mina kläder nu, vilket inte kommer bli väldigt enkelt.......

2 hela veckor i skolan återstår, sen är det lov och praktik och lov igen, haha. Vad skönt!

Idag slutar jag kvart i 4 och efter det ska jag fort hem och fortsätta titta på 24, haha. Jag har blivit helt fast! Eller om jag ska skita i det här maratonet som går på tv och i stället tanka hem. Har ju sett säsong 1 och 2 på tv så jag kan ju bara tanka hem de andra sen. Kanske blir så i stället. Och idag kom ju ett nytt 90210-avsnitt ut, uh uh!
Blir nog träning ikväll också, blev ingen igår eftersom vi åkte till ikea istället.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0