torsdag.

Igår låg jag med migrän i soffan och nersläckt hus förutom tvn som jag märkligt kunde titta på utan att det börja flimra för ögonen. Så det blev ingen träning för mig igår. Ska träna lördag och söndag i stället. Får se om jag tränar idag, jooo det är klart jag ska, haha.

I morgon tänker jag sluta tidigare för jag ska hem till Hanna, haha. Nej men jag orkar heller inte gå till kvart i 4 så jag tänkte ändå sluta tidigare även om jag inte skulle dit.

Idag ska vi gå på stan och köpa present till Hanna som fyller år i morgon, jag är avundsjuk, det är inget snack om saken. Får vara olagligt 18 i stället, haha eller nått.

Igår när min migrän gick över så började jag rensa min garderob. Det behövdes, men jag kunde nog ha plockat bort mycket mer för jag kom på mina två kassar med sommarkläder som jag rensade bort i höstas som jag måste få plats med och då kommer det i alla fall vara fullt. Åhh.... Får gå igenom alla kläder en gång till. Lägga undan kläder kan man ju göra, man behöver ju inte slänga det. Just ja! Jag har ju en beställning från H&M som kommer om 2 veckor eller något. Shit... Det kommer vara proppat!

Idag är det pannkaka till lunch, jag är inte sugen på det. Det blir nog fisk för min del.

Hej då, hehe.


Kommentarer
Postat av: sandra

LILLEN

2009-02-05 @ 10:54:03
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: madddde

nemen hej snygging :D hur haru det? :)

2009-02-07 @ 01:50:38
Postat av: zara

heeej :D så bra så! själv då söt? :D

2009-02-07 @ 12:05:54
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0