right now.

Förmodligen blir det fest ikväll. Först var jag lite skeptisk eftersom jag äger typ 70 kr just nu. Vilket inte är mycket. Men eftersom det är en vecka kvar till studiebidrag kan jag nog leva på mamma tills dess, höhö. Men fest ska det nog bli, om det blir som planerat förstås. Jag är taggad som vanligt så det här blir nog nice om det blir som tänkt.

Sitter och försöker komma på en text till en film vi såg för typ 3 veckor sen på engelskan. Man ska liksom fortsätta skriva vad som händer i filmen och själva filmen var väldigt komplicerad så det är jävligt svårt. För att vara exakt har jag skrivit 128 ord vilket är väldigt lite. Behövs kanske 500 till så är jag klar. Filmen slutade med att det var en tjej vid namn Viola gick på en strand. Man vet inte vad som kommer hända men jag och Sandra kom på det bästa: Hon kom bara fram tills den tredje palmen då hon fick en kokosnöt i huvudet och dog... Typ bara vi som skratta så vi kikna medans de andra vid bordet uttryckte sig: hehehe.

Chill out bros.


Kommentarer
Postat av: sandra

tyckte det var en bra idé :o

2009-02-20 @ 11:07:39
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0