less is more.

Sitter i min säng, väntar på hanna. Hon är inne i duschen, eller nej jag skoja bara nu kom hon, haha.
Hanna kom ju in till stan till mig, hon shoppade lite sen åkte vi hem till henne och åt lite sen stack vi till um och tog lite sprutor mot hiv. Innan det var vi förbi OK och hämtade vårat paket, med våra gladiatorsandaler i. Mycket snygga! Jag är skitnöjd!

Jag och Hanna ska väl snart mysa ner oss i sängen och mysa lite, haha. Nej men jag måste kolla igenom matten.. Suck verkligen. Jag tycker inte om det här kapitlet så det går lite trögt. Just ja, nya säsongen av ncis börjar ju idag. Men balle, det började för 40 minuter sen. Ba och glömma liksom. Nej får tanka det sen.

Nu ska jag in i duschen, usch. Hatar att ha blött hår och hatar att föna det.....

Chill out bros.


wihooo här kommer jag :)
hahahahahhahaa
men ni anar inte hur läskigt det var att hoppa, haha. Men det är ju så roligt, hahaha. Det pirrar så där stimulerande/tillfredställande i magen, eller nå. Haha.

Kommentarer
Postat av: HANNA

MAN KAN INTE SKYDDA SIG MOT HIV GENOM SPRUTOR, de va gardacil, livmoderhalscancer. haha låter som en sån man bara vill knäppa på näsan

2009-02-17 @ 20:59:11
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHahAHAHAHAHAHAHAHAHHAA ASSSSSSSSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DEN DÄR BILDEN DÖDAR MIG SAKTA MEN SÄKERT

2009-02-17 @ 22:30:19
Postat av: zaraaa

hahahahaahahahaaaaaa men jag skoja

2009-02-18 @ 09:36:28
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0