it's not fair.

-Zaraaaa!! Var det såhär man skulle göra? MEN ZARA, sluta skratta! Det är inte roligt!!!

Hahahahahaaaaaaa
Mamma sitter på pilatesbollen och ser ut som en mupp. Kan inte sluta skratta!

Okej, nu är jag lugn.
Har nyss tränat, skulle kunna bo på gymmet, varför? Ja inte är det för att man får muskler eller bättre kondition, höhö.
Har inte duschat, äckligt va? Nej men jag var tvungen och springa hit och sätta på ett nytt Bones-avsnitt på nerladdning.
På fredag får jag hem alla säsonger av Sex and the city, shit. Jag kommer inte ha något liv, haha.

I morgon blir det skola, suck.... Pallar inte. Men snart blir jag av med matten, mycket skönt! Sovmorgon till 1 varje tisdag, hallelujah!

Hörs senare kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0