I just mmm.

Mina kommentarer verka strula sönder -.- Jag har fått många kommentarer som inte ens visas. Trökigt.

Igår umgicks jag och Sandra med Sara och Katja. Underbara prickar det där. Vi var först på Strike och drack och sedan gick vi till Pitchers, haha. Men det var för trevligt.
Sara och två till från klassen åker till Italien inatt, have fun guys!

Läste ni VLT i onsdags? Om inte, så läs igen och så bläddrar ni till åsiktstorget, där har min farmor skrivit en insändare, haha. " DÅLIGT PLOGAT PÅ OLBERGAVÄGEN" är rubriken, ja ni fattar, haha.

JAG - DIG = SANT
Jag ska fan inte deppa för att det är alla hjärtans dag och är singel, nä nä. Sandra har kirrat någon blinddate till mig, visar sig hur det blir, men jag har lite aningar om att hon driver... Eller kanske inte. Jag är neutral, inte negativ inte.

Undra om man ska ta en promenad i det fina vädret? Det visar sig. Vi hörs fellows!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Åh fyfan Zara vad jag är nervös för Italien... i har not packat =/

2009-02-14 @ 19:02:38
URL: http://ellinorlindberg.se
Postat av: sandra

wwwwwwooooosh ;) din date

2009-02-15 @ 16:39:22
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0