hundar som pruttar.

Hahaha, Zigge fjärta nyss och det var ingen sån här "prutt" utan mer "prrrrruuuuuuuutttttttt", hahahaha. Jävla stjärna den där hunden, jag och pappa skratta som fan och han fattade ingenting, han hör ju inget så han kanske inte ens märkte.

Ja föresten, pappa är hemma. Inge chockad jag blev? Satt i soffan och sen ser jag hans huve i fönstret.
Jag har sovit way too long. Somnade i soffan som vanligt och jag måste plugga. Nu känner jag ångesten, men jag borde ju nästan få G utan att plugga för det här är ju nästan lite ploj, kan jag tycka, men lite klurigt är det ju.

Inge 90210 idag, suck..

Hade inte mer än så att informera om mitt roliga liv som är så roligt, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0