get high like planes.

Igår när jag väl skulle sova så gick det verkligen inte. Herregud, det var hemskt. Så när jag vakna i morse så tog allt emot, jag ville verkligen inte gå upp. Först gick jag upp och ringde farfar och sa att jag skulle åka tåg så jag kunde sova en kvart till. Men det var ju på tok för lite så jag gick upp och ringde igen och sa att jag blev hemma. Gick och la mig igen och vaknade vid 12 när mamma kom hem. Det var väldigt skönt. Tror det kommer bli svårare att somna ikväll bara. Men jag får väl dra till gymmet och träna sönder så jag blir trött, typ det enda som funkar.

För kanske en timme sen gjorde jag iordning raggmunkar, guu så gott. Kittla störtskönt i kistan!

Shit, klockan är ju snart 3 :o
Jag sitter i alla fall och pluggar lite litteraturhistoria nu, så jag gör någon nytta.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0